HİZMET SÜRECİ
Bu ilk aşamada, projeyle ilgili belirli istekleri belirlemek için müşteriyle iş birliği yapıyoruz. Bütçe, stil, mekanın kullanımı ve müşteri tercihleri gibi faktörleri göz önünde bulunduruyoruz.
Gereksinimler netleştikten sonra, proje yönetim ekibi güvenilir ortaklarımızdan oluşan ağımız arasından en uygun tedarikçileri seçerek potansiyel tedarikçileri aramaya başlar. Bazı durumlarda, tedarikçiler müşterinin tasarımcı ekibi tarafından zaten seçilmiştir ve siparişlerin yönetimi ve satın alma aşamasına geçeriz. Bir ortak ve potansiyel tedarikçi seçerken, projenin ihtiyaçları için yeteneklerinin değerlendirilmesiyle başlarız. Referansları, sunulan ürünlerin kalitesi, alandaki deneyimleri, üretim kapasiteleri ve ayrıca güvenilir teklif sunabilen ortaklar ararız.
Seçilen tedarikçilerle işbirliği yapıyoruz ve proje için ihtiyaç duyulan ürünlerin satın alımlarını yönetiyoruz. İşlerin ilerleyişini sürekli kontrol ediyoruz, buna tedarikçilere verilen siparişlerin izlenmesi de dahildir. Bunu yapmak için, ürün verilerini toplamak, siparişlerin tüm adımlarının kayıtlarını izlemek için yazılım sistemimizi kullanıyoruz.
Bu aşamada tedarikçilerden alınanların sipariş aşamasında proje tarafından tam olarak talep edilenler olup olmadığını dikkatlice kontrol ediyoruz. Ürünlerin istenen kalite standartlarını karşıladığından emin olmak, projenin bir bütün olarak başarısını ve müşterilerin memnuniyetini sağlamak için çok önemlidir.
Uzun yıllardır sahada bulunan ve sürecin bu kısmında ve teslimatı organize etmede bize yardımcı olan seçilmiş bir nakliye acentesi grubuna güveniyoruz. Ayrıca, müşterinin ihtiyaç duyduğu durumlarda depolama hizmeti de sağlıyoruz. Nakliyecilerin sağladığı yardım, sevkiyatın organizasyonu ve lojistik yönetimi dahil olmak üzere çeşitli yönleri kapsar. Nakliye acenteleri grubu, ürünlerin nakliye için uygun şekilde hazırlanmasını ve paketlenmesini ve nihai alıcılarına güvenli ve zamanında teslim edilmesini sağlamak için T Contract ile yakın bir şekilde çalışır. Ayrıca dokümantasyonla da ilgileniyoruz: belgeleri tedarikçilere verilen satın alma emirleriyle karşılaştırıyoruz ve sorunsuz gümrük işlemleri ve yerinde zamanında teslimatlar sağlamak için nakliye faturalarını ve gerekli belgeleri hazırlıyoruz.
Bu, projenin tüm aşamalarını bir araya getiren son adımdır. Ek bir hizmet olarak, ürünleri kurmak için uzman montajcılardan oluşan ekipler sahaya gönderilebilir veya müşteri, yerel montajcılar tarafından gerçekleştirilen kurulumu yöneten ve denetleyen bir Valerno Süpervizöründen yararlanmayı seçebilir.
Ekibimiz, kurulumun müşterinin ihtiyaçlarına göre verimli bir şekilde gerçekleştirildiğini kontrol eder. Bu kontrol aşaması, müşteri memnuniyetini garanti altına almak ve her şeyin kararlaştırılan özelliklere göre üretildiğinden emin olmak için önemlidir.